Nieuws

  1. Home
  2. chevron_right
  3. Nieuws
  4. chevron_right
  5. Nieuwe huisstijl

Nieuwe huisstijl

september 2018

Het Natuurmuseum heeft sinds de herfst een compleet nieuwe huisstijl. Aan Vorm2 Reclamemakers vroegen we een communicatieplan te ontwikkelen waarmee we voor langere tijd vooruit kunnen.

De opdracht werd begonnen door eerst een aantal medewerkers te interviewen, van directeur en stafleden tot medewerkers en vrijwilligers. Hier kwam duidelijk het DNA van het Natuurmuseum naar boven dat vertaald is in de merkwaarden: Verrassend, Verbindend en Verrijkend. Er is vervolgens een vertaling gemaakt naar woordmerk en beeldmerk die samen het nieuwe logo vormen. Als je goed kijkt herken je er een uil in. Samen met de woorden ‘Weten wat er leeft’ is het logo compleet.

We gaan de nieuwe huisstijl gefaseerd invoeren, maar het zal niet lang duren of je herkent het Natuurmuseum meteen en van verre!

Meer nieuws

Bijdrage Mondriaan Fonds

Oktober 2020 Het Mondriaan Fonds is hét publieke stimuleringsfonds voor beeldende kunst en cultureel erfgoed in Nederland. Het maakt plannen, projecten en programma’s mogelijk van…

Schoolbezoek weer gestart

September 2020 Waar het normaal gesproken gonst van de kinderstemmen, was het dit voorjaar in het museum vooral heel erg stil. En ook in de…

Thuismuseum vlog

mei 2020 Smita & Jennifer van Your daily shot of Culture bezochten het Natuurmuseum tijdens de corona sluiting en dompelden zich onder in de wereld…

Gezocht: nieuwe leden Raad van Toezicht

april 2020 (deze vacature is inmiddels vervuld) Natuurmuseum Fryslân  zoekt  Lid Raad van Toezicht met financiële expertise en Lid Raad van Toezicht met juridische/personele expertise…

Natuurmuseum tijdens de corona crisis

maart 2020 De Leeuwarder Courant nam een kijkje in het gesloten Natuurmuseum. Bekijk hier het filmpje. Het Natuurmuseum Fryslan is sinds 13 maart gesloten vanwege…
Menu