Nieuws

  1. Home
  2. chevron_right
  3. Nieuws
  4. chevron_right
  5. Nieuwe huisstijl

Nieuwe huisstijl

september 2018

Het Natuurmuseum heeft sinds de herfst een compleet nieuwe huisstijl. Aan Vorm2 Reclamemakers vroegen we een communicatieplan te ontwikkelen waarmee we voor langere tijd vooruit kunnen.

De opdracht werd begonnen door eerst een aantal medewerkers te interviewen, van directeur en stafleden tot medewerkers en vrijwilligers. Hier kwam duidelijk het DNA van het Natuurmuseum naar boven dat vertaald is in de merkwaarden: Verrassend, Verbindend en Verrijkend. Er is vervolgens een vertaling gemaakt naar woordmerk en beeldmerk die samen het nieuwe logo vormen. Als je goed kijkt herken je er een uil in. Samen met de woorden ‘Weten wat er leeft’ is het logo compleet.

We gaan de nieuwe huisstijl gefaseerd invoeren, maar het zal niet lang duren of je herkent het Natuurmuseum meteen en van verre!

Meer nieuws

GIF expositie verlengd!

De expositie GIF, oog in oog met levende giftige dieren die op dit moment in het Natuurmuseum Fryslân in Leeuwarden is te zien, is verlengd…

Bijdrage Mondriaan Fonds

Oktober 2020 Het Mondriaan Fonds is hét publieke stimuleringsfonds voor beeldende kunst en cultureel erfgoed in Nederland. Het maakt plannen, projecten en programma’s mogelijk van…

Schoolbezoek weer gestart

September 2020 Waar het normaal gesproken gonst van de kinderstemmen, was het dit voorjaar in het museum vooral heel erg stil. En ook in de…
Menu